2009. január 26., hétfő

Flashforward

Végre van internetem!!! Soha ne bízzátok a hollandokra a szállásotokat. Sajnos nekem decemberben nem volt semmi időm ezzel foglalkozni, így a Philipsre bíztam, hogy majd elintézik. Hiába az ámulatba ejtő építészetük, és még a leg lepukkantabb helyre is beraknak két szobrot meg három festményt, a lakások élhetőségére még maguknál sem mindig fektetnek hangsúlyt, nemhogy a külföldi menekülteknek kiadottban. A szigetelést az ablakon már megcsináltam szigszalaggal, van fűtésem (vettem egy olajradiátort) és net is úgy lett, hogy a saját routeremet tettem be. De sebaj, végre élhető. Már csak az egerektől kellene megszabadulni a konyhában, mert bemennek a hűtőbe (!) meg a legfelső zárt szekrénybe is.



way 2 work



Sosem kell egyedül ebédeljél.







Ezen a héten befejezem az összes kurzust a VU-n, hétvégén talán szusszanhatok egyet, remélem végre láthatom a várost nappal is. Aztán akkor már csak (diploma)munka meg egy vizsga.

Nincsenek megjegyzések: