2008. szeptember 8., hétfő

Kisszínes

Hamarosan újabb hét, lassan tényleg neki kell állni nem csak bulizni. xD A hétvégén nálam járt WFC Csukás Weedman Bálint, sőt a múlt hétvégén én jártam nála Leeuwardenban, de erről majd legközelebb... :P

Életemben először láttam, és jól tippeltem, ez a gránátalma:



De hogy ezek mik lehetnek... Akár bolt vagy sarki kajás, teljesen megszokott hogy nemhogy az ár, de gyakran még az sincs kiírva, hogy mit árulnak.





A héten megint többen bennrekedtek a liftben. Szerencsére én a lift emeleten lakom.



Nagyon szeretik a kávét. A legtöbb boltban van ingyenautomata (!), szürcsölgethetünk bevásárlás közben. Az egyetemen persze fizetni kell érte. Viszont apró hiába van nálad, kp-val nem működik se a kv-/csokiautomata, se a fénymásoló, chipkártyával lehet csak fizetni. Túró Rudi nincsen. :( ;( ;_;



Előre látom már, hogy kelleni fog egy poszt az építészetről...



No, de most süppedek!

Nincsenek megjegyzések: