2008. szeptember 24., szerda

Tisztán & szabadon

Noshát lassan ideje lesz nekivágni tanulásnak, munkának. Az elmúlt másfél hónap (hely)ismerkedés, szórakozás után végre beindult az egyetem és még valami munka is akadt.
Hétvégén akartam volna találkozni megint Csukival, de úgy néz ki az is SKIP, jönnek a beadandók, beadandók, beadandók...

Túlvagyok már egy megfázáson, sőt, egy gyomorrontáson is! Volt egy frenetikus International Food Exchange Party - végre ettem igazi sushit -, de mivel más nem lett duplaplusznemjól, valószínűleg a délben elfogyasztott harmadnapos halas tészta rakoncátlankodott.
Azért még kihasználtam az elmúlt hetet, bejártam még a legnagyobb holland városokat, erről hamarosan lesz majd sok-sok picture meg képaláírás.

De hogy ez a post se maradjon eyecandy nélkül:





A közhiedelemmel ellentétben nem lopják el a biciklidet azonnal. Pl. nem a belvárosban akár lezáratlanul is kint lehet hagyni egy kisbolt előtt. Szóval nyugodtan meg lehet mosolyogni a három vaslánccal szerencsétlenkedő turistákat. Persze a belvárosban azért már oda kell figyelni, de csak két dolog számít: egyrészt egy arra tévedt junky ne tudja egy zsebcsípőfogóval átvágni a láncodat, másrészt pedig hogy oda legyen kötve valamihez önmagán kívül a bicaj. Ez utóbbira azért van szükség, mert az itteni fiatalok között nagy poénnak számít mások járműveit a csatornába hajítani. LOL.
Állítólag a két méter víz és a csatorna feneke között még van egy méter bicikli. A fentieket épp akkor halászták ki, amikor arra jártam.

Nincsenek megjegyzések: